ISPORUKA

Pri svakoj porudžbini veoma je bitno da adresa bude potpuna i tačno navedena radi najlakše i nesmetane dostave. Neophodni podaci za isporuku su IME I PREZIME PRIMAOCA, ULICA I BROJ, kao i broj stana, sprat i ukoliko na interfonu piše drugo prezime, POŠTANSKI BROJ, GRAD I BROJ TELEFONA za isporuku. Broj telefona za isporuku mora da bude srpski ukoliko je isporuka na teritoriji Srbije. Kurirska služba ne prihvata strane brojeve a bez validnog broja nije moguće slanje porudžbine.

Ukoliko ste u visokoj trudnoći najpraktičnije je da primaoc bude bližnja osoba koja lako može da ode do pošte i preuzme paket ukoliko ne dođe do preuzimanja prilikom isporuke.

Poručeni proizvodi će biti isporučeni posredstvom kurirske službe POST EXPRESS u roku od 10 radnih dana. Ukoliko Vam je proizvod potreban u kraćem vremenskom roku budite slobodni da nam naznačite odgovarajući najkasniji datum za isporuku. U tom slučaju kontaktiraćemo Vas u dogledno vreme ukoliko nismo u mogućnosti da ispunimo zahtev. Napomena se ne odnosi za usluge dostave koja se vrši od strane trećeg lica i čiji se uslovi i pravila poslovanja navode u daljem tekstu.

Kuriri Post Express-a (eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas), pošiljke donose na adresu u vremenskom periodu od 8h do 19h radnim danima i subotom do 14h. Moguća je i opcija isporuke do 12h i u tom slučaju nam naznačite u prostoru namenjenom za napomene da želite da isporuka bude do 12h. Znači postoji samo opcija dostave do 12h ili do 19h.

Ukoliko se pošiljka ne preuzme pri pokušaju dostave, paket se vraća u najbližu poštu i tamo Vas čeka narednih 5 radnih dan. Veoma je bitno da je primaoc dostupan i mobilan na adresi jer ukoliko ne dođe do preuzimanja pošiljke na adresi, u pošti samo primaoc lično može da preuzme pošiljku. Na kućnoj adresi mogu svi ukućani da preuzmu pošiljku.

Sve porudžbine se šalju opcijom danas za sutra. Na dan isporuke od pošte dobijate poruku sa brojem pošiljke, tačnim iznosom otkupnine i poštarine kao i brojem telefona poštara koji je zadužen za Vašu porudžbinu i sa njim stupate u kontak za sve dalje informacije oko isporuke.

Ukoliko je isporuka van zemlje. Slanje je EMS kurirskom službom. Paket stiže na kućnu adresu i ukoliko ne dođe do preuzimanja paket ostaje na čuvanju u pošti narednih 14 dana. Bitno je da naglasimo da pri isporuci može da dodje do dodatnih troškova carine koja se obračunava prilikom prispeća pošiljke u zemlju odredišta. Kupac je dužan da se raspita o uslovima istih od svoje carinske službe pre izvršene porudžbine.

Ostali uslovi dostave:

Proizvodi će biti zapakovani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda proveri eventualna oštećenja i odmah ih reklamira kuriru koji je robu dostavio, odnosno da odbije da preuzme pošiljku na kojoj su vidljiva spoljna oštećenja, kao i potencijalno oštećenje sadržaja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe da potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Sve pakete šaljemo opcijom danas za sutra. Na dan slanja od prodavca dobijate poruku na broj telefona koji ste ostavili da je paket predat kurirskoj službi. Ukoliko paket ne bude isporučen Kupcu u toku narednog radnog dana, Kupac ima pravo da podnese žalbu na šalteru najbliže pošte i zahteva nadoknadu za kašnjenje isporuke koja iznosi 5x iznos plaćene poštarine.

Na šalteru je takođe moguće podneti zahtev za ponovni pokušaj uručenja paketa u iznosu od 70rsd.

Zaista nastojimo da dostava bude bez ikakvih propusta, ali ukoliko se slučajno desi da po prijemu pošiljke ustanovite da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail adresu bebac.info@gmail.com i opišete nastali problem. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

×
×

Cart